Tuesday, February 26, 2008

Kad je Opera toliko dobra, zašto ja koristim Iceweasel?

.

Zato što ne volim "sve u jednom" proizvode.
Zato što mi se dopada modularan pristup programera okupljenih oko FF projekta, a ako mi treba neki dodatak, ja ću ga instalirati sa FF Add-ons sajta.

Zato što sebe ne smatram korisnikom koji "zaslužuje najbolje", već internet surferom koji koristi ono što mu treba (a nikome ne treba sve).

Zato što ne volim Porche, već udobne, komforne i spore/bezbedne automobile...

5 comments:

Unknown said...

zato sto opera smara i ima ruzno ime i previse opcija i...

GoranSTX said...

Amen to that! Drugar, zagriženi korisnik Opere kaže: "Ma Opera ima sve! Torrent klijent, IRC, download manager..." Na to ga ja pitam: "A kad si poslednji put koristio bilo šta od toga?" (pošto znam da je na ograničenom protoku i da ne koristi IRC) :)
simplicity is a virtue...

Stesha said...

Modularnost je glavna odlika Linux-a i FF-a, i zato ih i koristim...

Unknown said...

Koristio sam Operin email i RSS client dok nisam za to počeo da koristim Google, Torrent ponekad jer nisam heavy downloader, download manager naravno, IRC ponekad jer nekako sam oduvek više voleo i koristio IM (ICQ konkretno) naspram IRC-a. Koristim Operu zbog Opera Link opcije pošto koristim i Operu Mini. Volim to što u roku od dan reše problem kada se otkrije novi propust, a nisu u pitanju meseci kao za IE. Oni često uvedu novinu koju drugi browser-i posle isprate kao što su tabovi i zoom opcija (mada za zoom nisam baš siguran). Volim što mogu da surfujem samo uz pomoć tastature, mada volim i mouse gestures (zgodno je kada hoću zavaljen iz fotelje da koristim Google Reader). Radi brže od drugih, koristi manje memorije od drugih (doduše juče pročitah da Firefox 3 koristi još manje). Možda browser nije ono što je važno, već da oni koji izrađuju sajtove poštuju standarde. Za to se ovi iz Opere zalažu, to je još jedno moje "za". :-) Meni se nekako sviđa što jedan program mogu da koristim za toliko toga. A postojanje silnih opcija ne mora da bude ništa loše, ne mora da znači da je Opera komplikovana za korišćenje.

Stesha said...

Tekst o Operi je nastao zato sto mislim da je to odlican web browser, ali sam ovaj tekst napisao zeleci da pokazem kako izbor bilo kog proizvoda (a ne sammo pretraživača) više zavisi od korisnika, nego od činjenice da je najbolji.
Ja, između ostalog, koristim Debian Linux baš zato što je to moj izbor, bez obzira na činjenicu da ima novijih (mošda i "boljih")Linux sistema. Isti slučaj jei sa FF-om...
Dakle, samo slušajte sebe pri bilo kom izboru i shvatićete da univerzalnog rešenja nema i da je najbolje ono koje vama odgovara...